מי צריך אתר תדמית ?
האם יש צורך באתר תדמית או באתר בכלל ?
בפוסט זה אנסה להסביר מי צריך אתר תדמית
מאחר וידוע כי אתר תדמית בדרך כלל הוא אתר קטן ולא גדול מבחינת כמות הדפים והעמודים שיש באתר.
לדעתי בימינו כלל בעלי עסקים צריכים ייצוג ברחבי הרשת ומטרתו של אתר התדמית הוא לייצג באינטרנט
את החברה או בעל המקצוע לעיתים קרובות אתר התדמית יהיה בעל כמות קטנה של דפים, ובדרך כלל
יכיל: דף הבית, דף אודות, דפי שירותים בלוג ולעיתים גם גלריה.
אז מי צריך אתר תדמית ?:
- אתר תדמית ככרטיס ביקור דיגיטלי – לדוגמא נותני שירותים שונים שהתעניינות בשירות שלהם יוכלו לשתף אותו באתרם כך יוכל להתרשם על השירות שאתם נותנים
נכון להיום אנו עושים בעיקר חיפושים בגוגל ובמידה ומחפשים אתכם או את השירות שלכם יוכלו להגיע לאתרכם ולהתרשם טרום השיחה אתכם.
- אתר תדמית הזדמנות ללקוחות חדשים – באתר תדמית כדאי מאוד לכלול הנעה לפעולה טפסי הרשמה ופרטים ליצירת קשר על מנת להעלות את הסיכוי שגולש יהפוך ללקוח
מי צריך אתר תדמית ?
אתרי תדמית מתאימים לרוב המקצועות והתחומים:
- טיפול אלטרנטיבי
- פסיכותרפיסטים
- פרילנסרים
- רפלקסולוגים
- דיקור סיני
- ומגוון שירותים נוספים
- כיום אנו מחפשים כמעט כל דבר באינטרנט, ואם רואים שאין לכם אתר, הם עלולים לעבור למתחרה
העיקרון של של אתר תדמית שישמש זירה כמקום מפגש דיגיטלי בין המתעניין לבין העסק וזה נכון לכל תחום
טיבו נמדד באופן ההגדרה והעבודה על אפיון אתר התדמית, לפי תבנית מסוימת תכנון ויישומו באופן עדין ומורכב מאוד.
הייחוד של אתר תדמית הוא ביכולת שלו להציג תדמית של חברה, עסק בן אדם פרטי באופן מושקע,
עוצמה ומסר או אפילו מסרים מהותיים ומשמעותיים לעסקים גדולים כקטנים ואף לחברות יוניקורן ענקיות ובלי קשר לכמות העובדים, מיקום וגודל העסק.
אתר תדמית שנמצא ברחבי הרשת משמש לתדמית החברה, הארגון או השרות שהגולשים שמתעניינים ומחפשים שירות, מוצר או חברה
משמש בעצם המקום הראשון שהגולשים מגיעים אליו ונחשפים לתדמית החברה, הגולשים שמגיעים לאתר תדמית העצם היחשפותם יכולים להפוך להיות לקוחות החברה או העסק
שמוצג להם באתר התדמית שלהחברה.