למה צריך אתר תדמית ?

האם יש צורך באתר תדמית או באתר בכלל ?

בפוסט זה אנסה להסביר למה צריך אתר תדמית
מאחר וידוע כי 
אתר תדמית בדרך כלל הוא אתר קטן ולא גדול מבחינת כמות הדפים והעמודים שיש באתר.

לדעתי בימינו כל בעל עסק צריך ייצוג ברחבי הרשת ומטרתו של אתר התדמית הוא לייצג באינטרנט 
את החברה או בעל המקצוע לעיתים קרובות אתר התדמית יהיה בעל כמות קטנה של דפים, ובדרך כלל 
יכיל: דף הבית, דף אודות, דפי שירותים בלוג ולעיתים גם גלריה.

אז למה צריך אתר תדמית ?:

  • שישמש ככרטיס ביקור דיגיטלי – לדוגמא התעניינות בשירות שאתם נותנים, כך תוכלו לשתף אותו באתכם כך יוכל להתרשם עליכם ומעבודתכם.
    נכון להיום אנו עושים בעיקר חיפושים בגוגל ובמידה ומחפשים אתכם או את השירות שלכם יוכלו להגיע לאתרכם ולהתרשם טרום השיחה אתכם.
  • הזדמנות ללקוחות חדשים – באתר תדמית כדאי מאוד לכלול הנעה לפעולה טפסי הרשמה ופרטים ליצירת קשר על מנת להעלות את הסיכוי שגולש יהפוך ללקוח

מי צריך אתר תדמית ?

אתרי תדמית מתאימים לרוב המקצועות והתחומים:

  • שמאים
  • עורכי דין
  • חברות הייטק
  • מכוני כושר
  • מטפלים
  • קבלנים
  • חשמלאים
  • גינון
  • שיפוץ זגגות וכ"ו
  • כיום אנו מחפשים כמעט כל דבר באינטרנט, ואם רואים שאין לכם אתר, הם עלולים לעבור למתחרה
העיקרון של של אתר תדמית שישמש זירה כמקום מפגש דיגיטלי בין המתעניין לבין העסק וזה נכון לכל תחום

טיבו נמדד באופן ההגדרה והעבודה על אפיון אתר התדמית, לפי תבנית מסוימת תכנון ויישומו באופן עדין ומורכב מאוד.
הייחוד של אתר תדמית הוא ביכולת שלו להציג תדמית של חברה, עסק בן אדם פרטי באופן מושקע,
עוצמה ומסר או אפילו מסרים מהותיים ומשמעותיים לעסקים גדולים כקטנים ואף לחברות יוניקורן ענקיות ובלי קשר לכמות העובדים, מיקום וגודל העסק.
אתר תדמית שנמצא ברחבי הרשת משמש לתדמית החברה, הארגון או השרות שהגולשים שמתעניינים ומחפשים שירות, מוצר או חברה
משמש בעצם המקום הראשון שהגולשים מגיעים אליו ונחשפים לתדמית החברה, הגולשים שמגיעים לאתר תדמית העצם היחשפותם יכולים להפוך להיות לקוחות החברה או העסק 
שמוצג להם באתר התדמית שלהחברה.