אתר תדמית נקודה למחשבה

מה המטרה באתר תדמית לעסק או באתר בכלל ?

המטרה ברורה ומובנת עם זאת נקודה למחשבה כיוון שהמטרה היא להציג אתר תדמית לעסק ותוך כך שהעסק יבלוט על פני מתחריו ואתר תדמית לעסק יכול להיות נקודת פתיחה מעולה.
מאחר וידוע כי 
אתר תדמית בדרך כלל הוא אתר קטן ולא גדול מבחינת כמות הדפים והעמודים שיש באתר.

לדעתי בימינו כל בעל עסק צריך ייצוג ברחבי הרשת ומטרתו של אתר התדמית הוא לייצג באינטרנט 
את החברה או בעל המקצוע לעיתים קרובות אתר התדמית יהיה בעל כמות קטנה של דפים, ובדרך כלל 
יכיל: דף הבית, דף אודות, דפי שירותים בלוג ולעיתים גם גלריה.

אז למה צריך אתר תדמית לעסק ?:

  • שישמש ככרטיס ביקור דיגיטלי – לדוגמא התעניינות בשירות שאתם נותנים, כך תוכלו לשתף אותו באתכם כך יוכל להתרשם עליכם ומעבודתכם.
    נכון להיום אנו עושים בעיקר חיפושים בגוגל ובמידה ומחפשים אתכם או את השירות שלכם יוכלו להגיע לאתרכם ולהתרשם טרום השיחה אתכם.
  • הזדמנות ללקוחות חדשים – באתר תדמית כדאי מאוד לכלול הנעה לפעולה טפסי הרשמה ופרטים ליצירת קשר על מנת להעלות את הסיכוי שגולש יהפוך ללקוח

מי צריך אתר תדמית ?

אתרי תדמית מתאימים לרוב המקצועות והתחומים:

  • שמאים
  • עורכי דין
  • חברות הייטק
  • מכוני כושר
  • מטפלים
  • קבלנים
  • חשמלאים
  • גינון
  • שיפוץ זגגות וכ"ו
  • כיום אנו מחפשים כמעט כל דבר באינטרנט, ואם רואים שאין לכם אתר, הם עלולים לעבור למתחרה

העיקרון של של אתר תדמית שישמש זירה כמקום מפגש דיגיטלי בין המתעניין לבין העסק וזה נכון לכל תחום

אתר תדמית לעסק עם אחוזי מעורבות  גבוהים קמפיינים סוחפים נוכחות אינטרנטית בסופו של דבר מביאים לצמיחה וגדילת העסק שלך!