מה המשמעות של אתר תדמית לעסקים קטנים ?
המשמעות של אתר תדמית לעסקים קטנים בדרך כלל מדברים על אתר תדמית שגודלו קטן יחסית ואיכותו נמדדת בעת האפיון, עיצוב והקמת אתר תדמית לעסקים הוא בעל נראות חלקה ועדינה ומעשית מאוד.
המשמעות של אתר תדמית לעסקים הוא בעיקר הפוטנציאל שלו לשדר תדמית אמינה גבוהה ואיכותית של העסק, בעל מסרים עמוקים עבור עסקים קטנים ולחברות ענק ללא קשר לגודל העסק. אתר תדמית לעסקים קטנים מהווה חלון הראווה והשלב הראשון אליו מגיע ונחשף הגולש / מתעניינים ולקוחות הפוטנציאלים שהעסק או השרות המוצע. אתר תדמית לעסקים קטנים מהווה הזדמנות ראשונית לרושם שמשמש למינוף ומיתוג העסק, באופן העברת הפרטים החשובים על מהות העסק ופרטיו.
דוגמא אתר תדמית לעסקים קטנים:
בעל/בעלי העסק => מבנה הצוות – חזון העסק – מוצר/ מוצרים שירות.ים – פורטפוליו ותיק עבודות – חוות דעת לקוחות והמלצות – אופן התקשרות.
אתר תדמית לעסקים קטנים משמש כמרכז מטרה ליישום כלל יתרונות השיווק של רשת האינטרנט כדי למקם את העסק בדפי תוצאות החיפוש וצורה בולטת ליד המתחרים, בעזרת הצגת תוכן איכותי ובעל ערך באופן אטרקטיבי ומניע לפעולה ויצירת קשר.
מטרתם העיקרית של אתר תדמית לעסקים קטנים היא לגרום לגולשים לתחושת אמינות כדי לצאת ממרחב המדיה ולרצות לפגוש אתכם במציאות. בסופו של דבר זו המטרה של כלל אתרי האינטרנט, האתר הגדול הוא לגרום ללקוחות לרצות בכך גם לאחר שגלשו אתר תדמית לעסקים קטנים בעל דפים בודדים בלבד. מפאת גודלו חלון האפשרויות של אתר תדמית לעסקים קטנים הוא קטן מאוד, לעומת אתר שיווקי שהמידע והפרטים רבים יותר. אפיון אתר תדמית לעסקים קטנים לעסק, בידולו, עיצוב מותאם לחזון העסק ולמיתוגו ויצירת חוויית משתמש נוחה ומהירה, יגרמו ללקוחות שלכם לרצות לשמוע מכם עוד.
במקרים מסוימים, אתר תדמית לעסקים קטנים משמש כחולייה מקשרת בין הלקוח המתעניין בשירות לבין סגירת העסקה עצמה. ועשוי לשמש כגורם שכנוע בהנחה שהוא נבנה כראוי ועשה את הרושם החזק שהוא אמור לעשות על הלקוח. לא רק במה להציג את העסק, אלא גם ככלי שיווקי טהור שמטרתו לשכנע את הגולש לפגוש אתכם.
אם אתם מתלבטים לגבי בניית אתר תדמית לעסקים קטנים ורוצים להתייעץ לגבי סוג האתר שיתאים לעסק שלכם, ומעוניינים לקבל מידע נוסף על הפוטנציאל העסקי הגלום באתר תדמיתי לעסק – נשמח להיפגש אתכם.
מה היא תדמית עסק?
תדמית העסק אינה מתבטאת באתר מעוצב ויפה לעין, אלא טרום האתר ובמלאכת התכנון של האתר. כדי להקים אתר תדמית לעסקים קטנים, צריך להכיר את מהות העסק או השרות, לחשוב על אלו מסרים רוצים להעביר, מי קהל היעד שלכם ומה הוא מבקש לקבל מכם ועוד שאלות רבות. לעיתים קורה שבעל עסק מבקש : "אני רוצה אתר תדמית לעסק קטן … משהו קטן… ולא יקר " ומפגישה קלילה של שעה קלה הוא מרגיש וחש את עצמו תחת מגוון שאלות הבהרה, ידיעה , תוכן וכ"ו ולמעשה נשאל שאלות "שתי וערב" ואינו מבין: "בשביל מה כל כך הרבה שאלות ? ואז הוא אומר זה בסך הכל אתר קטן…".
הקמת אתר תדמית לעסק קטן
אתר קטן / גדול – אפיון סגנון אתר התדמית לעסק הוא חלק הכרחי בכדי לקלוע, למתג ולהביא את האתר התדמית לעסק ככלי שירות שיווקי ולא סתם "פיל לבן על מדף". בכדי להבין את אופי העסק ולדעת ליצוק את תדמית של העסק באופן המיטבי ביותר, תישאלו מגוון של שאלות רבות שבתשובה עליהן תצטרכו להרחיב בתשובות באופן מדויק ככל הניתן. דוגמא לשאלות המקדימות את של בניית אתר תדמית לעסק:
- מהי מטרת העסק ? או מהן מטרות העסק?
- מה היא מטרת האתר ? או מהן מטרות האתר?
- מה העסק מייצר או איזה שירות.ים אתם נותנים?
- לאיפה אתם שואפים לגדול או להתפתח?
- האם יש לכם תכנית עסקית עתידית?
- מה רמת המומחיות שלכם התחום ?
- מהן החוזקות / היתרונות שלכם ?
- במה אתם חזקים במיוחד?
- מה החיסרון שלכם ?
- מה עשיתם עבור הלקוחות עד היום?
- האם אתם יודעים מי המתחרים שלכם ?
- מה אתם עושים טוב יותר מהמתחרים ?
- במה המתחרים שלכם חזקים מכם ?
- איזה שירות, מוצר אתם נותנים / מוכרים והמתחרים לא ?
- מה המאפיין של נותני השירות בעסק ?
- מהי הגדרת הצלחה עבורכם ?
- מי הם הלקוחות שלכם היום?
- האם יש קהלי יעד נוספים שהייתם רוצים שיכירו אתכם ?
- מה התקציב החודשי לקידום ושיווק האתר באינטרנט?
השאלות הנ"ל מבהירות ומכוונות לא רק את תהליך בניית אתר התדמית לעסק, אלא גם אתכם. ברגע שההבנה תאיר ותחלחל הלאה מהר מאוד תגלו את יתרונות האתר התמידי לעסק וכמובן ואת הפוטנציאל שטמון בו, ומתוך זה ברור שלא תרצו לוותר על שיווק ונראות האתר באופן מקצועי אשר יפתח דלת לקהלים חדשים, תוך הערכות מלאה לאירוח הגולשים באתר באופן הטוב ביותר.
ולסיכום: התדמית שלכם משמשת כחלון ראווה לכם! ומכיוון שכך טרם הקמת אתר תדמית לעסק תצטרכו לברר מי אתם, איפה העסק ממוקם היום ומהו היעד אליו אתם שואפים, אל מי אתם פונים ובאיזו שפה בכדי להישמע כמו שצריך ולהגדיל את לקוחות רלוונטיים.
למה לבנות אתר תדמית לעסקים קטנים עם Leads Maker ?
Leads Maker בעלי ניסיון בהקמה אחסון ותחזוקת אתרים בעבור הלקוח, ההתמקדות שלנו בעסקים קטנים בשלבי בניית העסק ותחילת דרכו מגיעה מתוך הרגש והלב שעסק קטן שמעוניין באתר תדמית חייב לקבל מקסימום שירות במחיר הוגן ומותאם ליכולת של בעל.ת העסק. על ידי עיצוב איכותי ואטרקטיבי של אתר התדמית לעסק חלון הראווה של העסק שלכם יראה ויעביר את המסר של עסק המומחה בתחומו: איך תדעו לבחור ולדעת שבחרתם נכון ? איך תדעו שאתם במקום הנכון ? אנחנו ניתן נעבוד איתכם באופן פרטני בכל שלבי הקמת האתר התדמיתי לעסק.
- אנו נותנים חשיבות רבה לאפיון האתר והעסק.
- אנו לומדים ומתאימים את האתר כך שלגולש תהיה חווית משתמש קלה, נוחה וברורה.
- אנו תקווה שהאתר התדמיתי לעסק שנבנה לכם יחשוף אתכם לקהל רחב של גולשים.
- אנו מאמינים שאתר תדמית לעסק יגדיל באופן משמעותי את פוטנציאל הפניות שתקבלו מהנכס הדיגיטלי שלכם.
- ביחד נעביר באופן מדויק את המסר שאתם מבקשים להעביר לגולשים שלכם.
- חשוב לזכור שנדאג לאינטראקציה נוחה ונעימה למבקרי האתר ונניע אותו פעולה מוגדרת.
ביחד נבנה לכם מותג מנצח !
בשיתוף פעולה מלא ובשקיפות מלאה נקים לכם אתר תדמית ייחודי בעל מסר עיצובי בלתי נשכח, בעזרת עיצוב ויזואלי, נראות חכמה ואיכות טקסטואלית המותאמת לכם, בכדי שתהיו בולטים ביחס למתחרים שלכם. מה שנותר זה לספק לכם אתר תדמית לעסק כפי שציינו עבורכם באופן מקצועי ואנושי הטוב ביותר.
בחירת מניפת צבעים וגופנים נכונה – בחירה זו מכילה בתוכן תכונות של נראות ואסתטיקה, מיתוג והשפעה על התת מודעת בקרב גולשי האתר. גוונים אלו יהיו נוכחים בכל האתר ובשטחי הפרסום במדיות השונות, דבר סופר החשוב בכדי לחבר ולהרגיל את העין של הגולש בעסק שלכם, זיהוי ובולטות העסק גם ליד עסקים רבים אחרים.
שילוב הלוגו שלכם – הלוגו של העסק שלכם ילווה אתכם בכלל המדיה הדיגיטלית ובמציאות הפיזית של העסק.
מבנה אתר חכם וקל – מבנה הדף הראשי קרי דף הבית ושאר דפי האתר הפנימיים יראו את נוכחותם בייחודיות שלהם, וביחד עם זה יוצגו באופן בהיר ופשטות לאן הגיעו ומה הם מצפים מהאתר בפרט, ומהעסק שלכם בכלל.